پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119405
پيشنهاد هدايتي به کفاشيان
تاریخ انتشار : 1393/08/08 18:57:02
نمایش : 1376
در خصوص عدم پخش بازيهاي ليگ برتر و موضوع اختلاف بين فدراسيون و صدا و سيما طي نامه اي پيشنهادي به آقاي کفاشيان نموده ام که در صورت موافقت مشکل پخش حل خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از نسيم حسين هدايتي در پاسخ به اخبار منتشر شده در سايت ياهو  و سايت هاي داخلي کشور اظهار نظر جالبي داشت که مي توانيد در ذيل ملاحظه فرمائيد .

در مورد اين خبر ثروت اعلان شده منتسب به ما و استيل آذين ايرانيان که سهامي عام مي باشد متعلق به همه خانواده و عموم سهامداران هولدينگ است . يادمان باشد ثروت امانت است دست ما و چگونگي استفاده کردن از آن مهم است ممکن است فردي از مال دنيا چيز قابل توجهي نداشته باشد ولي آنقدر به آن وابسته باشد که نتواند از آن وابستگي رها شود و عده اي هم انشاءلله هستند که ثروت دارند ولي با انفاق و دستگيري و خدمت رساني به هم نوع خود عدم وابستگي به مال دنيا را از خود نشان مي دهند .

هدايتي در رابطه با خريد باشگاه ختافه نيز افزود: در حال بررسي و کارشناسي هستيم. اگر انشاء الله اين اتفاق به نتيجه مورد نظر برسد مطمئنا به نفع فوتبال و جوانان علاقه مند به ورزش کشورمان خواهد بود.

البته بايد به عرض دوستان برسانم قيمت ها و گمانه زني هاي اعلام شده در سايتهاي مختلف در رابطه با قيمت 55% از سهام اين باشگاه کذب محض و غير واقعي است و قيمت واقعي آن پايين تر از اعداد و ارقام اعلامي است.

در رابطه با عدم اطلاع رساني برخي سايتها در اين خصوص همين قدر بگويم که هيچ يک از اين سايتها به درآمدها و حق پخش تلويزيوني اين باشگاه اشاره اي ننموده اند. باشگاههاي فوتبال در اروپا در آمدهايي دارند، بعنوان مثال در همين فصل از محل پخش بازيهاي ختافه در لاليگا در آمد قابل توجهي عنوان شده که از بيان آن معذورم.

در خصوص عدم پخش بازيهاي ليگ برتر و موضوع اختلاف بين فدراسيون و صدا و سيما طي نامه اي پيشنهادي به آقاي کفاشيان نموده ام که در صورت موافقت مشکل پخش حل خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html